Odborný technický pracovník – administrátor veřejných zakázek
Generální ředitel Povodí Moravy, s.p. ve spolupráci s útvarem vzdělávání a péče o zaměstnance vypisuje výběrové řízení na obsazení následující pracovní pozice:
Odborný technický pracovník – administrátor veřejných zakázek
Místo výkonu funkce: úsek investiční, ředitelství podniku, Povodí Moravy, s.p., Dřevařská 11, 602 00 Brno
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Hlavní charakteristika pracovní činnosti:
- příprava a administrace veřejných zakázek malého rozsahu dle vnitřních předpisů
- příprava a administrace veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
- administrace veřejných zakázek v souladu s příručkami poskytovatele dotace
- uveřejňování informací o veřejných zakázkách na profilu zadavatele a ve Věstníku veřejných zakázek
- organizace jednání komisí pro posouzení a hodnocení nabídek
- příprava veškerých dokumentů v souvislosti se zadáváním veřejných zakázek
- evidence a archivace veškeré dokumentace k veřejným zakázkám
- poskytování metodické podpory ostatním organizačním jednotkám v rámci Povodí Moravy, s.p., při procesu zadávání veřejných zakázek
Požadovaný profil:
- středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou v případě zkušeností s administrací veřejných zakázek delší než 5 let
- vysokoškolské vzdělání v oboru právo a právní věda, případně jiné vysokoškolské vzdělání, pokud má uchazeč prokazatelně alespoň 3 roky zkušeností s administrací výběrových/zadávacích řízení
- velmi dobrá orientace v zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
- zkušenosti s administrací veřejných zakázek financovaných z fondů EU výhodou
- výborné vyjadřovací schopnosti v písemném projevu
- ochota učit se novým věcem a neustále na sobě pracovat
- schopnost práce v týmu, proaktivní přístup při řešení problémů, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost
- znalost práce na PC na vyšší uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel)
- znalost profilu zadavatele EZAK výhodou
Zaměstnanecké výhody:
• pracovní doba 37,5 hod/týden
• pružná pracovní doba
• řádná dovolená nad zákonný nárok (25 dní)
• dalších 5 dní volna (sick-days) na základě kolektivní smlouvy
• příspěvek na stravné
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost rekreace v podnikových zařízeních
Bližší informace: Mgr. Iveta Farkačová, vedoucí útvaru přípravy a administrace zakázek, farkacova@pmo.cz
V případě zájmu o tuto pozici zašlete Váš strukturovaný profesní životopis na e-mail magula@pmo.cz do 10. 1. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů včetně zpracování písemného odborného testu. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo vypsané výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.
Informace o zpracování osobních údajů:
Poskytnuté osobní údaje bude správce (Povodí Moravy, s.p., IČO: 70890013) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.